Friday, May 6, 2011

D' Sore Ini

Wah...jiwang pulak N3 petang ni... bukan ape...sejujurnya aku rasa tersangat lah sunyi...sepi je aku rasa. mujo gak ada tb ni dok tunjuk Top Chef musim berapa entah... kalau la x pasang tb tu bunyik jam bergerak je la dalam bilik kecik aku ni. OMG...sukar sungguh nak describe apa yang aku rasa ni... korang memang tak paham...dan tak akan paham... ai ai ai... bila dah xde keje ni mule la nak pk bukan2...xde orang kisah la...orang tak sayang la, xde kawan la...macam2 perasaan bertandang... eeeeeeeeeeeeeee x syuke toi
tadi terasa sgt nak buat roti tapi ntah ngape mood tetibe down. padahal buka payah bena pun, campak aje dalam breadmaker tunggu2 siap aje. tapi itulah, bila aje mahmud dah ambik mood dia berlingkau aje la...
rasa jugak nak minum kopi, tapi serbuk pulak xde. nak buat teh 4 sure 2 hari kemudian pun ada lagi. biasa kalau buat teh uncang tu manalah abes nak minum sekali hadap je... last2 sky juice jugak menjadi pilihan. eh eh eh ape kena la minah ni...
last2 masuk dapu jugak, dapat sedulang kopok ni. xpelah xde air kopi pun.. kopok ni aku beli masa pi kuantan bulan lepas, punya lah seksa nak ngabeskan setengah kilo. sonoknya kalau makan ni ada bebudak ramai2 dok kerumun sambil berebut... ni kene santap sorang2 tu yang haru...
hai...udah2 le meratap kesepian ni... jom jom tunai tanggungjawab jom

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]