Tuesday, January 21, 2014

Glory Beach Resort, PD

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Siri mesyuarat kembali dengan pembuka di bulan Januari. Nasib baik hanya mengajar 1 kelas tingkata 5, tak banyak sangatlah defisitnya. Untuk kelas lain saya dah tinggalkan kerja. Saya akan berada di sini mula 21 - 24 haribulan...

Kali ini lokasinya di PD. Alhamdulillah saya boleh terus dengan kereta. Ini kali ke 3. Tak ada la susah nak heret beg sana sini. Kalau area KL tu takde keberanian lagi nak drive.

Apapun, satu lagi kerja yang perlu dilaksana sebaiknya. InsyaAllah kalau ada kelapangan saya akan cuba update CTS dari PD. Doakan semuanya berjalan lancar.

Errr... ada ke blogger PD? Nak jumpa?

3 comments:

  1. Akak lalu jer depan Glory Beach Resort ni tak pernah singgah cheq sue... selamat ber meeting lah ye :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    bestnye gi minda terapi... selamat bercuti lah ye.. :)

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]