Thursday, March 28, 2013

Bunga Gerbera Kembar

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Apa khabar semua kawan-kawanku yang tersayang.. Sedang buat apa tu. Mesti sedang enak bersantai2 dengan keluarga. Saya sendiri masih sedang cuba menyiapkan tugasan menyemak kertas peperiksaan Pendidikan Moral ujian yan lalu. Sangat tertekan sebenarnya, maklumlah kali pertama menanda kertas jawapan yang penuh dengan isi dan kurangnya pengalaman menanda kertas tersebut. Namun apakan daya, dalam kemasukan markah peperiksaan online tu, saya aje yang belum key in markah. Memang nak kena pulun la nih..


Untuk memanaskan blog yang lama bersawang ni, moh le kita tengok gambar perihal bunga gerbera kembar ni. Eh bukan tipu tau, ini betul. Tak kuasa la saya nak cantumkan bunga tu bagai. Saya terjumpa bunga ni masa member beli, belek2 kebetulan ternampak, apa lagi, terus la abadikan di sini.


Saya ni memang addict betul dengan memenda yang 'kembar' ni. Macam kagum je tengok, dari segi rupa dan kejadiannya, unik sangat-sangat.

Errr...macam lost je nak bercerita....

 ********** (^__^) **********
Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. 
~ Wassalam ~

2 comments:

  1. cheq sue... amboiiii bersantai betul hari ni dengan bunga kembar tu ye.. uniqqqq!

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]