Wednesday, March 13, 2013

Happy Birthday Sis!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Hari ini...entah kenapa saya tak dapat keluarkan n3... otak memang beku, jem dok fikirkan kerja2 sekolah yang perlu dibuat. Rasanya malas nak stress sangat, tapi bila berkerja dengan orang yang dot dot dot ni...nak kena jaga diri sendiri la supaya segalanya berjalan lancar...

Tetapi, memandangkan 13 Mac setiap tahun merupakan satu tarikh istimewa dalam keluarga...saya nak keluarkan juga satu n3 tentangnya. Ya...hari ini merupakan hari ulangtahun kakak saya, satu-satunya. Iyalah, dah tak ada kakak lain dah. Yang ke berapa jangan tanya...saya tak hengat. Bertuah punya adik... -_-
 

Saya di kejauhan ini mendoakan semoga beliau dan keluarga akan sentiasa berbahagia hendaknya. Jika ada jodoh pertemuan insyaAllah kami akan berjumpa di cuti sekolah nanti... Love ya...

********** (^__^) ********** 

Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. 

 ~ Wassalam ~

2 comments:

  1. aik, camne ni adik leh lupa umo kakak? mrajuk kakak nnt..he3..
    hb tuk kakak cheq su...

    ReplyDelete
  2. He he ehh... kak Amie ingat umur 3 orang kakak, tapi kakak sulung & abang tak ingat... happy birthday buat kakak Cheq Sue...

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]