Sunday, June 30, 2013

Gomo Kelate Gomo

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Umum mengetahui yang Kelantan telah menjadi juara Piala FA 2013 dengan menewaskan JDT 1-0  di Bukit Jalil malam tadi. Saya sendiri menontonnya di rumah bersama kawan-kawan. Ramai yang berada di Bukit Jalil, tak kira penyokong TRW atau JDT. Saya sudah tentulah menyokong Kelantan. Nak kata minat tak la minat sangat tapi sesekali layan bola, memang kecoh la. Juara menjerit a.k.a bertempik sudah tentunya. '_'


Tahniah pada pasukan Kelantan. Walaupun tak dapat mengekalkan treble 2012 tetapi dengan piala yang pertama ini sekurang-kurangnya memberikan senyuman lebar kepada semua pencinta bola sepak Kelantan. Kelantan dan bola sepak...semua orang tahu!

Jangan tanya saya rentak permainan mereka. Yang saya nampak kedua-dua pasukan memberi persembahan semaksimum mungkin untuk menjadi juara. Beberapa aksi merbahaya yang dilakukan memang nampak menyakitkan terutama insiden Khairul Fahmi yang tersembam...kalau tak kena gaya leh patah hidung mamat tu.

Jadi tahniah sekali lagi. Teruskan usaha pula untuk Piala Malaysia nanti. Gomo Kelate Gomo!

 ********** (^__^) ********** 
 Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. ~ Wassalam ~

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]