Sunday, June 16, 2013

Lensa : Dari Atas Kapal Terbang

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Subhanallah! Tak ada lain perkataan yang mampu saya ungkapkan di saat mata memandang segala panorama ini. Jarang2 dapat berada di langit biru, jadi ianya satu moment yang sangat berharga pada saya. Kebetulan masa balik dari Acheh tu saya dapat seat sebelah tingkap, jadi dapatlah saya abadikan detik2 ini. Saya sebenarnya gayat dengan ketinggian. Bila je kapal terbang terlanggar awan atau senget, mudah je saya nak berdebar. Orang Kelantan kata beralun dalam perut. Tapi dalam gayat2 tu saya nak kongsikan gambar2 ini. Layanlah ya!







Selamat berhujung minggu!

********** (^__^) ********** 
 Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. ~ Wassalam ~

2 comments:

  1. cantik sangat!tak sabar nak fly juga...

    ReplyDelete
  2. sama lah dgn yumida
    klo naik aeroplane mesti nak snap pic2 awan
    ske tengok
    follow blog sis

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]