Sunday, July 28, 2013

Tiga Puluh Tiga Tahun

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Seketika saya mengambil masa untuk bersiaran. Bercuti tiga hari, pelbagai aktiviti yang dibuat. Memang tak sempat nak online kerana tuntutan kerja yang lain. Hari Jumaat tu saya ke Ipoh membeli apa yang patut. Sabtu pulak siapkan projek menjahit, mengoter baju. Hari ni pulak dimulai dengan ke Gua Musang, balik sambung buat biskut sikit. Rasanya dalam kesibukan dan kepenatan, saya ingin menulis sesuatu buat kenangan pada ulangtahun saya yang ke 33 hari ini.


Ya...saya sudah 33 tahun hidup di dunia ini dan Alhamdulillah syukur pada Allah SWT yang masih memberi peluang buat saya menghirup udara di bumiNya. Pertambahan usia setakuk ini pastinya memberi lebih banyak ruang kepada saya untuk membaiki diri. Saya sedar, saya insan yang lemah dan banyak kekurangan. Banyak kesilapan yang telah saya lakukan. Maafkan saya...
 
Pastinya juga tak ada apa yang perlu diperbesarkan. Tentang perasaan saya yang libang libu ni, suka duka, saya tak mahu orang bersimpati dengan apa yang telah berlaku. Pastinya di sebalik senyuman saya tak mahu orang tahu ada kelukaan yang mendalam. Cuma apa yang saya harapkan, saya tidak menyusahkan sesiapa dan dapat terus menjalankan tanggungjawab pada kedua ibu bapa saya yang sangat saya sayangi. Saya mahu mereka bahagia. Dan yang pastinya masih ada banyak yang saya harapkan untuk di capai.

Buat teman2 yang mengingati tarikh ini, terima kasih banyak2. Selamat berpuasa.

Sanah Helwa Ya Suhaila....

********** (^__^) ********** 
Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. ~ Wassalam ~

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]