Wednesday, February 20, 2013

Budak Key Ell Turun CH

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Hentikan sebentar n3 tentang masak memasak, cheq sue nak kongsikan sedikit bingkan semasa anak buah datang ke CH baru-baru ini. Nak send through email besar sangat, so kita kompilekan dan buat n3. Nak upload dalam FB cheq sue tak ada. Tak ada??? Iya, tak ada!

Anak buah KL ni sebenarnya ada 5, tapi masa ni 2 dan mak ayahnya dah gerak ke Perak, tinggal ke 3 stooges ni. Hingar rumah jadinya dengan depa bertiga ni + Pok Muda. Jom kita lihat gelagat Ayuni, Adam dan Aina.


Gambar ni masa jalan2 ke sekitar sekolah, saja la bawak round2 tengok kebun. Selalu budak2 ni nengok bangunan aje...


Dibawak sekali mengutip cendawan yang kebetulan ada di dalam rumah cendawan. Seronok tengok budak2 yang penuh tanda tanya, macam2 soalan ditanya.


Malamnya pula berjalan2 ke Pasar Malam. Orang tak la ramai sangat, boleh tahan aja. Diorang ni dah 3 kali datang, kira tak adalah jakun kannnn... Cuma masa makan tu macam nak gelak pun ada. Ingat nak makan kat kedai tapi tutup pulak. Beli bungkus nasi ayam dan makan dekat parking kereta. Nak balik makan dekat rumah sah2 mengantuk bila sampai.

Bila ingat balik masa makan tu, rasa macam pemerdagangan kanak2 pulak. Korang baca tak kat paper, kan selalu ada sindiket budak2 yang mintak derma tu... agaknya macam nilah diorang dikumpulkan oleh tokeh setelah habis rutin mencari duit. Haaaaaaaaaa, kan?

JAdi, untuk anak2 buah makcik, korang datang lain kali kita pergi tempat lain pulak ya. Haritu datang sekejap sangat, dalam sibuk2 tu tak buat apa pun tak sempat.

 ~ Wassalam ~

1 comment:

  1. Cek su dok ch ke..? Ingtkan kat perak.....best tu dok sana....:-)

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]