Sunday, February 3, 2013

Selamat Pengantin Baru Fazlee & Azie

 
 
Entry pertama Febuari. Kemain lama rasanya tinggal blog dek sibuk bizi dengan pelbagai perkara. Sampai sekarang letihnya masih terasa. 
 
Alhamdulillah, yang dirancang sudahpun selamat dilaksanakan. Fazlee dan Azie, sudahpun selamat bergelar suami isteri dengan satu lafaz sahaja. Tanggal 1 Feb 2013 (malam) menjadi saksi penyatuan itu. Rombongan pihak lelaki dari Pasir Putih berkonvoi pagi Jumaat menuju ke Perak kerana pernikahan dijalankan pada malamnya. Keluarga cheq sue sendiri sempat singgah sebentar di CH sebelum meneruskan perjalanan. Cheq sue and the gang pula bertolak dari sini pada pagi Sabtu.
 
Dalam pukul 1 ++, barulah dibuat majlis berarak pengantin ke rumah pengantin perempuan. Betapa panasnya cuaca hanya Allah yang tahu. Macam nak masak dalam perjalanan tu. 
 
 
Bersanding, serba kuning + purple. Colour block? Tak sempat nak tengok sangat, sesak + panas.
 
 
Bukan main pengantin menjamu selera. Semuanya nampak sedap-sedap belaka. Yang tak menahan minum jus kedondong asam boi, macam nak tanya je buat camana. Kena try jugak nanti, best sungguh!
 
  Antara rombongan kami, semuanya kaum keluarga....
 
Rombongan balas pihak perempuan akan dibuat di kampung 10 Feb nanti. InsyaAllah jika ada masa dan ruang cheq sue akan kongsikan ceritanya juga di sini. Buat sepupuku Fazlee dan isteri, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. May GOD bless you forever. Wassalam.
 
** Coret-coret lain boleh juga baca di sini... **
 
Stylish Thankyou

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]