Saturday, December 13, 2014

CTS 1 Million Pageviews Giveaway

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Lama dah tak buat GA... tapi sebab rasa special kerana CTS dah jejak 1 juta pageviews baru2 ni, rasa seronok pulak nak share kegembiraan dengan kengkawan. Lagi pulak saya bercuti blog ni seketika... jadi tinggalkan CTS dengan GA dan BELENGGU. Yang ada masa tu... jom la join eh.. Jangan lupa baca novelog tu jugak tau.


Tak ada syarat khusus pun GA ni. Saya belum putuskan lagi nak sedia berapa hadiah, tapi pemilihan pemenang adalah melalui cabutan. Cuma saya nak bagitahu awal2, hadiahnya biasa2 aje. Kalau ada hadiah yang dibawa balik dengan kapal terbang... yang bersesuaian nanti saya update kemudian.

Untuk menyertai GA ni, senang aje..

Hanya komen pada entry ni... SAYA NAK...  dan sertakan dengan alamat email untuk memudahkan urusan jika terpilih sebagai pemenang.

GA ni akan berlangsung bermula 8 Disember - 12 Disember 2014 ya. Jadi sebarang penyertaan sebelum dan selepas tidak akan diambil kira. Jika nak follow blog ni atau tak mahu terpulanglah.

Jangan lupa join...


"Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

8 comments:

  1. SAYA NAK !!!
    n_ilyana_sariza@yahoo.com

    * Selamat bercuti~~moga ada rezeki nk menang GA cheq sue hikhikk ^__^

    ReplyDelete
  2. Saya nak....
    nieda5515@gmail.com

    Harap terkena la GA ni

    ReplyDelete
  3. SAYA NAK
    azradiza@yahoo.com

    harap2 ade rezeki lagik kali ni :)

    ReplyDelete
  4. SAYA NAK

    siti.salwana@yahoo.com

    moga ada rezeki wana..apapun, selamat bercuti cheq sue..:)

    ReplyDelete
  5. SAYA NAK!!!

    yunbiznezz@yahoo.com

    moga ada rezeki...

    ReplyDelete
  6. SAYA NAK Cik Sue dio tuuu.. hehehe

    ubibadok@gmail.com

    ReplyDelete
  7. lama betul x join GA...

    SAYA NAK! hihi

    hawa_mahmood@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. salam

    SAYA NAK

    ummiaffaf@gmail.com

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]