Sunday, December 14, 2014

CTS 1 Million Pageviews Giveaway : Peserta & Makluman

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 


Maaf... baru berkesempatan online dengan lappy. Online dengan tepon tak puas nak create n3. Pertamanya saya ucapkan bebanyak terima kasih kerana sudi menyertai GA yang saya anjurkan baru2 ini. Dan oleh sebab hanya 8 orang yang komen dekat n3 tu, maka saya decide nak bagi je hadiah pada semua... hadiah kecik aje, sebagai tanda ingatan dan persahabatan. Saya segan nak gitau kat sini...tunggulah bila korang dah terima nanti ya.

Senarai peserta :

1. Yana Shaiful
2. Cheq Da
3. Azra
4. Wana
5. Yun
6. HJ
7. Tun Telani
8. Iera

Dan untuk makluman jugak, sila reply email saya untuk urusan penghantaran hadiah. Untuk yang dah pernah sertai GA saya sebelum ni, especially yang saya dah ada alamat macam Cheq Da, Azra, dan Wana, alamat you alls masih ada dalam simpanan saya. Jadi tak perlu email. Tapi saya nak maklumkan awal2 ni, hadiah tu mungkin saya pos lambat sikit ya, bila dah dapat details semua orang... Kalau kata tak dapat email saya, boleh je emailkan details tu ke kemren0104@yahoo.com dengan seberapa segera. Harap maklum ^_^


 "Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

3 comments:

  1. Yeah!!! Thanx byk2 ya cheq sue..ok..lambat pun takpe..kecik atau besar hadiah tu x penting ..yang penting ikhlas.:)

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]