Saturday, November 29, 2014

Alhamdulillah... Pageviews CTS Dah Lebih 1 juta

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Alhamdulillah... syukur pada Allah. Siapa sangka kan... paparan halaman pengunjung ke CTS sudah pun melebihi 1 juta orang... kini dah 7 angka. Saya sendiri sangat teruja melihat angka ini. Mungkin ada yang kata, eleh nak nunjuk la tu... tak mengapalah. Pencapaian saya setelah hampri 4 tahun berblog. Orang lain mungkin dah lebih dari tu. T_T

Konon malam tadi nak snap angka 1000000 tapi apakan daya mata dah tak boleh nak buka.... ngantok benor katanya.


Terima kasih pada yang sudi datang ke CTS... yang meninggalkan jejak, yang menghulurkan salam persahabatan, yang menjadi pengkritik, yang memberi bantuan....sesungguhnya anda semua sangat istimewa buat saya. Saban hari saya berfikir, biarlah apa yang dikongsikan di CTS memberi sesuatu, memberi manfaat kepada semua, bukan sekadar n3 kosong yang mahukan pageview semata-mata. 

Saya harap dengan peningkatan ini akan terus memberikan saya motivasi untuk menghasilkan n3 yang lebih berkualiti. Tahniah untuk diri sendiri dan thanks all!!!!

"Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

5 comments:

  1. fuh..hebat la cheq sue..tumpang hepi juga ni tengok..besar pencapaian tu kan cheq sue..moga pengunjung CTS makin bertambah..:)

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah.. semoga yg cheq sue kongsi member manfaat..
    apa2 pon tahniah

    ReplyDelete
  3. tahniah cheqsu alhamdulillah kaknoor pun tumpang gumbira :) :)

    ReplyDelete
  4. Congratz cheq sue :) tq sudi jd kawan alam maya tun ^^

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]