Wednesday, May 4, 2011

Kek Pisang Harum DatinLulu

Mmmmmmmmm...sebenarnya kek ni dibuat malam tadi...bawak ke sekolah bagi kawang2 rasa. abes licin dah pun tinggai bekas aje nak dibawa balik. Kalau kawan2 nak tahu resepi ni adalah dari http://www.myresipi.com/top/detail/13215 . alaaaaa yang femes dengan xtvt masak memasak tu la... 

sebenarnya sedih nak citer...selalu kalau buat kek pisang banyak yang failed. bantat la...keras la... agak2 padat pun ada... kadang2 buat jadik merekah kat atas dia... 

aku bukanlah seorang yang suka makan kek tapi sukeeeeeeeeeeeeee la sgt mencuba buat kek. sudahnya, kawan2 kat sekolah ataupun besfren yang selalu menjadi tester...


berbalik pada kek ni...bahan2nye mudah je... campoq semua dalam mangkuk dan mix sebati, agak2 kembang gitew. tapi aku termalas la pulak nak mengCnP resepi tu... kalau ada masa kowang cecube la masuk myresepi tuh.... sebelum ni pernah jugak aku buat kek pisang menggunakan resepi ni http://www.myresipi.com/top/detail/4141. resepi tu pun masyuk jugak, memang sempoi yang amat. jadik macam span pulak rasanya....

kalau korang macam aku ni, yang suka mencuba, ada jadi ada tidak tu perkara biasa. kadang2 rasa kecewa, kadang2 rasa bangga... yang paling penting adalah kita mencuba... rite?

mmmmmmm.....sedapnya kek pisang (*_*)

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]