Monday, May 2, 2011

Kelantan - Pahang

Arini, tepat kol doblas tengahari, aku memulakan perjalanan balik ke Cameron. Drive sensorang, sambil layan lagu. Banyak gak kete kat jalan, dengan lori2 nye...motor pun nyibuk, memang kena ati2 sangat la.. kebanyakan yang keje luar kelantan dapat cuti sampai isnin, tu yang pakat ramai2 balik kampung gamaknya. aku ni memang lah, selaku perantau (ewahhhhh) sebulan sekali mesti balik menjenguk ibu bapa... time nak balik semula ke CH, kalau boleh malam baru nak bertolak, tapi bila mengenangkan bukit bukau yang perlu diredah kurang lebih satu jam...baik pi siang2..xmo lah nanti my mommy n my daddy (yarrrkkkkkk) dok risau2 puteri yang tertinggal ni... :)

Pukul dua lebih-lebih...baru sampai di Gua Musang. Sana sini jem dengan kenderaan yang ntah dari mana datangnya...Arini sebenarnya aku dah nekad...memang nekad sgt nak POTONG RAMBUT... aku sebenarnya bukanlah gadis (masih bujang uuuuuuuuuuuu) Melayu terakhir yang mampu berambut panjang mayang mengurai... Owh noo... inipun sudah terlalu lama aku menyimpannya. selalunya bila stress, frust or etc aku suke le sgt potong rambut, macam terhilang semua beban2 bila rambut dah jadik pendek. pelik kan? itulah aku!!!
rasa muda seploh taun plak dengan imej baru nih... ho ho ho...........

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]