Tuesday, May 6, 2014

Bekal Sekolah Bulan Mac

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Bila tengok pasal bekal bulan Mac ni, rasa nak gelak sendiri. Nampaknya pada bulan ni saya langsung tak berbekal ke sekolah. Mmmmm... rupa-rupanya saya banyak menghadiri mesyuarat di samping cuti sekolah yang menyebabkan saya hanya dapat berada di sekolah beberapa hari sahaja. Tengoklah, hanya 4 hari dalam bulan Mac, jadi saya memutuskan untuk makan di kantin saja.

3-6 : Mesyuarat
7 : Kantin
10-13 : Mesyuarat
14 : Kantin
17-21 : Kantin
24-28 : Cuti sekolah
31 : Puasa 

Apapun, sambung kembali semangat untuk berbekal pada bulan April. Harap2 jangan jadi macam bulan Mac ni, asyik malas je manjang... Heeee

5 comments:

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]