Tuesday, January 7, 2014

Koleksi FM dan Key-chin : Beli & Gifted 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Hai... rasa seronok sangat dapat menambah koleksi FM dan key-chain. Rasa macam esok je nak pi beli esbok, nak tempekkan menda alah ni. Hiiiiii, boleh gitu? Jom tengok apa yang ada dalam koleksi kedua ni.


Hasil kiriman / permintaan dari member yang ke Beijing. Dengan paksa minta beliau belikan ole-ole.



Selain FM dan KC di atas, turut diberikan juga adalah pashmina. Pasni bolehlah bergaya ala hajjah. TQ Kak Long a.k.a Cikgu Azyla



FM ni pulak saya beli ketika melancong ke Wakaf Che Yeh. Ha ha ha... dok Kelantan, tapi beli FM jugak. Lhor, apa salahnya, kata pun buat koleksi kan..

Ini gift dari mentega kacang. Pau dari rumah kakak semasa menghantarnya balik baru-baru ni. Dekat bahagian atas tu boleh kalau nak tulis apa-apa nota.

Masa gi Acheh dulu tak beli FM, jadi saya kirim dengan Kak Nor yang ke sana hujung tahun lepas. TQ

Ini pulak saya beli semasa ke Melaka. Dah dua tiga kali ke sana, baru terfikir nak beli FM. Sabor ajelah!



Ini jugak hasil pau dengan kawan yang ke Singapura. Mula-mula tak tahu tapi ada orang pecah rahsia. Terus buat muka poyo dan mintak dia belikan. Terima kasih Chuink!



Yang last sekali ni, comey kemetot ni saya beli masa ke Pedas Wet World, saja sebagai kenang-kenangan. Inyanya berbentuk klip magnet.

Mmmmm...pasni nak pau dengan sape lak ya? Ada sape2 nak gi obersi tak? Nak kirim ni! Adiossss...

3 comments:

  1. cheqsu, pashmina biru tu sama macam kak noor lah, kalau dekat nak pakai sama2 boleh jadi boria kan ..akak pun banyak koleksi FM kat umah sampai dah penuh petiais haha, asal jln oversea mesti nak cari FM ni heee

    ReplyDelete
  2. banyaknyer koleksi akak... dana nyer FM makin lama makin sikit... di kerjakan aiyan... dia dh boleh capai sume dia bt main... paling tertarik fm singapore tuh

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]