Friday, September 11, 2015

Cinta Terbaik - Cassandra

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Terdengar di THR secara tak sengaja... adesss menusuk rasanya ke dalam jiwa, terus sampai tepat ke dalam hati yang masih terluka. Sejujurnya masih ada ingatan dan kerinduan terhadap dia, tetapi pada masa yang sama aku ingin pergi darinya walaupun nyata aku tidak mampu. Pergi dari simpulan cinta yang sangat rumit dan tiada kesudahan. Dan pada akhirnya terperangkaplah aku dalam perasaan yang tidak tentu. Meskipun sedih dan pedih, inilah yang sedang aku alami sekarang...


 Kalaulah dia terbaca n3 ini...






CINTA TERBAIK – CASSANDRA

Jujur saja ku tak mampu
Hilangkan wajahmu di hatiku
Meski malam mengganggu
Hilangkan senyummu di mataku
Ku sadari aku cinta padamu

Meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintaku yang terbaik

Jujur saja ku tak mampu
Tuk pergi menjauh darimu
Meski hatiku ragu
Kau tak di sampingku setiap waktu
Ku sadari aku cinta padamu

Meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintaku yang terbaik

Oh meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintaku yang terbaik

Oh meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintaku yang terbaik (cintaku yang terbaik)
Tapi cintaku yang terbaik (cintaku yang terbaik)
Tapi cintaku yang terbaik


"Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

1 comment:

  1. Tabahlah hadapi dugaaNya Cheque.....dulu saya juga pernah dilukai.... namun alhamdulillah Allah swt telah temukan saya dengan insan yg lebih baik dari dia. ..yg ptg usah jemu berdoa

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]