Monday, September 24, 2018

Blueberry Cream Cheese Crumble

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Pertama sekali saya nak minta maaf sebab dah agak lama saya mencari siapa empunya resepi ni. Saya pun tak ingat dari sumber mana, tapi agak pasti saya mendapatnya dari IG. Saya ada menulis resepinya tapi agak tak berapa rajin nak menulisnya semula. Nantilah kalau saya  ada angin rajin yang entah bila nak datang tu saya akan rewrite dan kongsikan.


Saya nak share ni bukan apa. Sebab resepi ni memang sedap sangat sangat. Tahu tahu sajalah kan, apa apa yang bercheese bergandingan pulak dengan blueberry memang tak salah, memang pasangan yang sepadan bagai pinang dibelah dua gitu. Makan sepotong memang tak cukup. Dan saya sarankkan sape sape yang tengah diet toksah dok berangan nak buat crumble ni lah ya. Kang menyesal tak sudah pulak.

Korang doa doakanlah saya ada keyakinan nak menulis semula resepi ni ya. Memang malas tahap gaban ni. Nak SC kamera telefon dah rosak, memang nak tak nak kena salin jugak. Saya pun nak ada simpanan di sini apa apa nanti senang nak rujuk. Tolong doakan eh..


 "Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

1 comment:

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]