Thursday, December 20, 2012

Ehh...

 
 
 
 
Sejak berblog ni, tak tahu la dh berapa kali cheq sue tukar header, watermark, layout atau nama. Kalau ada yang perasan, ini pun merupakan blog cheq sue dengan layout dan header yang baru. Bukan hape, asyik tengok gambar yang sama je naik bosan jugak kan. Hujung2 tahun ni ada masa sikit nak hadap lappy, dengan tak ada n3, godeklah sana sini. Cheq sue baru belajar buat header guna photoscape, ok jugak jadinya, simple saja tapi yang gerammmnya ada pulak silap di hujung tu. Adehhhh, malas dah nak repair, biarkan aje la ya. Ye la...dah blog pun dah tak berapa nak jadi blog masak, tak sesuai la pulak nak gunakan tagline "AKU BUKAN CHEF" tu... T_T
Stylish Thankyou

3 comments:

  1. saya lak dah setahun tak tukar apa2 kat blog..bila entah nak ubah,naik jemu dah orang tengok..heheh

    ReplyDelete
  2. akk pun sama..x tertukar2 lagi..malas btl nk godeh2:)tunggu rajin nnt .

    ReplyDelete
  3. hai.. singgah dari segmen BW lulu..

    jemput singgah blog sy

    http://monwalktoremember.blogspot.com/

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]