Thursday, November 5, 2015

Hotel Carlton Holiday, Shah Alam

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Tahun ni seperti juga tahun2 sebelumnya memang selalu keluar untuk bermesyuarat. Ada beberapa hotel yang saya check in sudah pun direview sebelum ini, jadi saya hanya review hotel yang baru sajalah. Kalau ikutkan tiap2 bulan tinggalkan sekolah.

Hotel Carlton Holiday ni agak best jugak sebab berdekatan dengan TESCO Xtra dan lagi meriah di dalam tu bila ada kedai kain TEWAH... dan sempatlah saya hari2 berkunjung ke situ. Kalau sesape yang nak beli cotton canvas dekat situ ada.


Saya ke sini menggunakan bas. Dari CH turun ke Ipoh kemudian ambil pula bas terus ke Shah Alam, turun di Seksyen 13 pastu ambil teksi ke hotel. Tak adalah serabut macam hotel2 kat pusat bandar tu. Makanan kat sini pun ok, cuma sepanjang 4 hari bermeeting, tak ada hidangan nasi lemak, memang lemah la sikit. Last2 balik kampung baru cari nasi lemak... he he he


"Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

1 comment:

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]