Wednesday, April 17, 2013

Order : Kak Rini

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Buat pertama kali, tempahan saya dibawa jauh dari Pahang, yang ini menuju ke Kelantan. Bukan apa sebenarnya, ditempah oleh Kak Rini yang kebetulan nak balik ke Tanah Merah. Kena pulak dengan hari jadi anak ke 3 beliau Nur Hawa, maka kek ini di bawa untuk makan2 di kampung. Takut jugak kek tu cair ke hapa. Jadi sebagai persediaan saya balut kotak tu dengan plastik dan masuk ke dalam beg tahan sejuk.


Kekonon nak buat tema taman, tapi macam dah lari aje dari tajuk.  Tak mengapalah, nampak cantik jugak. Nak buat camana, orang keras tangan gini lah..


Untuk kek ni saya gunakan choc shortcake dan peach filling. Mintak2 mereka berpuas hatilah. Terima kasih kerana sudi menempah...

 ********** (^__^) ********** 
 Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. ~ Wassalam ~

7 comments:

  1. Bestnya Cheq Sue... lembut je tangan dia bab deko mendeko ye... good job!

    ReplyDelete
  2. cantekkkkk... ladybud dlm rumput.. :) suka ladybud

    ReplyDelete
  3. keras2 tgn pun cantik jugak deconya...

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]