Sunday, August 10, 2014

Hari Raya & Birthday 2014 Giveaway

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 


Lama jugak dok fikir-fikir nak launch GA ni. Alhamdulillah tahun ni genap umurnya pada 1 Syawal nanti, bersamaan 28 Julai 2014. Bersamaan itu jugak cukuplah umur saya 34 tahun. Errr... rasa macam dah tua, tapi hati masih muda! Oleh sebab dah lama jugak tak buat GA, maka saya nak la bagi sikit tanda hati buat pembaca CTS semua. 

GA ni akan berlangsung 22 Julai 2014 sehingga 3 Ogos 2014 10 Ogos 2014. Ngam-ngam masa naik cuti raya. Selepas tu In Sha Allah saya akan senaraikan pesertanya.

Tak perlu buat entry. Cuma komen di n3 ni dengan menulis "SAYA NAK JOIN"

Untuk hadiahnya, saya akan bagi pada 3 orang. Pemilihannya secara cabutan oleh saya sendiri. Macam mana bentuk hadiahnya tu saya tak fikir lagi. Tengok la bila balik kampung, apa yang berkenan tu bolehlah saya beli. Nanti saya akan update kemudian.

Harap2 la ada yang nak join ya....

* N3 ini akan dischedule sehingga 10 Ogos 2014.

Selamat Mencuba...

27 comments:

  1. Akak nak JOINT juga cheq shue..

    Happy anniversari buat blog cheq sue dan sanah helwah buat cheq sue semoga umur dirahmati Ilahi.. :)

    ReplyDelete
  2. Saya nak join :D

    Happy birthdat Cheq Sue..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..

    SAYA NAK JOIN... =)

    ReplyDelete
  4. belum terlambat lagi rasanya...

    "SAYA NAK JOIN"

    ReplyDelete
  5. SAYA NAK JOIN jugak la ;)
    Selamat hari raya..
    Happy belated birthday..moga dilimpahi rahmat olehNya.

    ReplyDelete
  6. SAYA NAK JOIN..

    hehe..selamat hari raya. nak hadiah. :D

    ReplyDelete
  7. Saya nak join

    Btw, happy birthdau Cheq sue. moga rezeki bertambah dan sentiasa hidup bahagia..

    ReplyDelete
  8. SAYA NAK JOIN


    Happy birthday Ila.. smga diberi kesihatan yang baik dan rezki yang baik. Amin

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]