Thursday, August 21, 2014

Pertama Kali Pageview Cecah 3k...

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Ha ha ha... gelak jahat dulu.


Pertama sekali...tajuk memang tak menahan. Agak2 propa aje yang lebih. Tapi itulah nak kongsi dengan semua teman2 tersayang. Angka ini besar maknanya pada diri saya. Memang tidak ada apa jika nak dibandingkan dengan blog yang boleh mencapai pageview 5 atau 6 angka sehari. Bagi saya... ini adalah pencapaian peribadi. Seingat saya ini adalah kali pertama mencecah 3k... sebelum ini paling banyak pun hanya 2k ++ itupun pada bulan puasa.

Alhamdulillah... nampaknya CTS semakin memberi manfaat pada semua dan inilah salah satu sebab yang membuatkan saya sentiasa bersemangat untuk terus berkongsi n3 dengan semua. Kalau boleh biarlah kita sama2 mendapat kebaikan dan saling membantu memberikan pahala. In Sha Allah....

Walaupun blog ni caca marba... bukan blog masak.. bukan juga blog travel.. apatag lagi blog rujukan agama... sekadar berkongsi apa yang saya rasakan perlu... yang akan memberi sesuatu. Terima kasih pada semua yabg tak jemu datang meriki di CTS. Semoga kita semua dirahmati Allah sentiasa.

Salam penuh cinta.... ♡♥♡♡

4 comments:

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]