Friday, August 15, 2014

Pos Hadiah GA

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Alhamdulillah akhirnya dapat jugak setelkan hal2 GA ni. Saya kalau boleh taknak simpan lelama. Lagi cepat penerima dapat hadiah lagi bagus. Kedua2 pihak tak payah menunggu. Saya kira hadiah ni tak payah la dibuat entry... cukup sekadar komen di n3 saya yang anda sudah menerimanya.


Saya harap hadiah ni mendatangkan manfaat, memberi tunjuk ajar dan panduan dalam menunaikan amanah yang telah Allah beri. Saya rasa ianya sangat bagus untuk dikongsi kerana saya juga memberikan diri saya sendiri hadiah itu...

Terima kasih sekali lagi pada yang sudi join GA tu....

1 comment:

  1. Parcel dari cheq su dah selamat saye terima ... tq banyak2 :)

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]