Friday, March 22, 2013

Dapat Doodle ~TQ~

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Selamat bercuti pada semua pelajar dan cikgu-cikgu yang mula bercuti hari ini. Mana yang balik kampung atau yang bercuti di rumah saja tu semoga segalanya berjalan lancar. Saya belum balik lagi, besok nak ke KL. Walaupun baru saja balik semalam, esok pergi lagi untuk berjimba-jimba di sana.

Macam mana dengan keputusan peperiksaan SPM. Alhamdulillah bagi mata pelajaran saya sendiri mencapai target yang ditetapkan. Nilai GPMP menurun berbanding tahun lepas tetapi pencapaian A meningkat kepada 2 orang. Asalnya target seorang, rupa2nya dua yang dapat. Alhamdulillah... Nanti saya nak buat satu n3 pasal ni.

Cerita pasal bermesyuarat di KL awal minggu lalu...memang sangat memenatkan kerana memerah otak untuk memenuhi keperluan mesyuarat. Lokasinya di Bukit Bintang, jadi faham-faham sahajalah. Rasa macam tak duduk di Malaysia pun ada. Dengan kiri kanannya pub dan kelab malam, pendek kata tak keluarlah dari bilik hotel.


Sekarang baru boleh cerita tentang n3 hari ni. Akhirnya dah dapat doodle yang dibuat oleh Ariff. Sebelum ni tak pernah dapat, sama ada beli atau buat. Pernah juga saya cuba nak buat tapi tak menjadik. Bila Ariff buat n3 kat blog pasal nak bagi doodle ni, terus je saya request, nak yang pakai tudung dan memegang kamera. Dengan design yang cute dan comel tu, tiba2 je saya rasa muda 10 tahun. He he he! Tq bebanyak pada Ariff yang sudi bagi free, lepas ni boleh la buat sesuatu dengan doodle ni.

Jadi sekali lagi, Tq dan selamat bercuti. InsyaAllah kita berjumpa lagi.

 ********** (^__^) ********** 
 Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. 
 ~ Wassalam ~

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]