Sunday, August 12, 2012

Mak Ahmad, Mak Fizi Juga

 
 
 
Cheq sue pasti ramai yang dah menitiskan air mata melihat iklan raya daripada BERNAS (2012) ni. Cheq sue sendiripun menitiskan air mata, malah bercucuran tanpa kata bila melihatnya. Masa tu tengok kat sekolah, tak kira ada orang pun, air mata memang tak tertahan. Yang paling sedih bila Fizi kata.. KAMI ANAK YATIM, KAMI NAK TUMPANG BALIK KE KAMPUNG... rasanya sungguh mendalam kata-kata tu dengan dilafazkan oleh Fizi dalam riak yang tenang sekali. Subhanallah...sungguh bermakna sekali pengisian dalam iklan tersebut. Cheq sue tersangat tersentuh melihat kedua kanak-kanak kurang upaya itu yang walaupun dalam serba kekurangan tetapi masih tabah menghadapinya.
Memang terbaek la iklan ni... Syabas pengarahnya. Wassalam.
 
Stylish Thankyou

2 comments:

Pink Lavender said...

sedihkan tgk iklan tuhh..

Nuwairani Ismail said...

huhuh...2kali tengok, 2 kali menitik air mata