Monday, May 13, 2013

Order : Pra Sekolah SK Brinchang

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Alhamdulillah... tempahan ni walaupun tak sekencang tahun lepas, boleh la jugak buat belanja nak ke luar negara cuti sekolah ni. Luar negara? Macam jauh je nak pi...propa aje lebih. Rezeki katakan, yang saya mampu buat, saya buat, yang saya terima, kalau tak saya diam2 aje.

Dua kek ni ditempah oleh pra sekolah SK Brinchang [Cikgu Nurul]. Saya on aje walaupun sehari tu dah berjimba2 ke Ipoh, sampai lupa nak kena siapkan kek ni. Bila balik je sambil mendeko sambil melayan mata mengantuk.


Kek span strawberry dan coklat oreo. Simple deco saja, maklumlah bahan2 deco pun tak banyak. Konon nak buat kek dalam taman, tapi dah jadi taman yang dilanda garuda pulak. Tak menyempat nak cari ilham kat internet, tu yang main hentam aje.


Masih kemaruk bermain dengan fondant segera tu...macam budak dapat plastesin.


Terima kasih buat Nurul yang sudi menempah dan harapnya semoga berpuas hati.

********** (^__^) ********** 
Terima kasih atas kesudian membaca entree ini hingga ke akhirnya. ~ Wassalam ~

No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]