Monday, September 10, 2012

Eazybake Online : Apa Pandangan Kawan-Kawan??

 
 
Tengah2 dok surf, terjumpa laman web ni. Ada tak kawan2 yang pernah masuk web ni ataupun pernah beli barang2 secara online di sini? Cheq sue nak tanya jugak macam mana kekdahnya, ok ke idak... Bila tengok barang2 kat dalam ni meleleh ayaq liur beb... Dah ada beberapa barang yang saya hendak. Cumanya yelah, bila sebut je online ni agak berdebar jugak nak beli. So kalau sapa yang ada pengalaman tu harap dapat kongsi eh. TQ Wassalam...
 
 

Stylish Thankyou

3 comments:

  1. salam cheq su .. x pernah beli online lagi ke ? sy pernah beli online dulu dekat blog kak jee.. ala kak jee tu kenal kan .. biasanya dia jual jugak barang2 baking camni.. sekali je la beli ..ramekins.. alhamdulillah barang elok selamat sampai..

    ReplyDelete
  2. salam cheq su...saya org penang...selalu beli kat kedai ni...saya beli terus kat kedai sebab dekat dgn rumah...kadang2 owner ni ajar resipi cookies dll.. ;)

    ReplyDelete
  3. as salam .. akak pun baru terjumpa website tu semalam ketika sedang blogwalking. Sebenarnya ada banyak lagi yang seumpama itu .. ada yang di handli oleh ' kedai ' macam U classic DAN ada yang di urus oleh individu macam 100i resepi ( tapi ia masih baru .. ) .. Elok awak survey dan buat perbandingan. Tak semua barang murah di situ. Kekadang ada yang lebih murah di bakery shop dari yang di jual online. Buat survey .. catat dan buat senarai perbandingan untuk memudahkan dan menjimatkan RM.

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]