Tuesday, September 18, 2012

Kembali Ke Malaysia ~ Pening-Pening Lalat

 
 
Salam sayang semua... Tiga hari tak berblog, rindu sesangat. Apa khabar korang semua? Apa resepi hot @ citer hangat  kat dunia maya kita ni? Banyak betul yang cheq sue dah miss kan... Nantilah kalau ada masa cheq sue shodeng satu-satu...
 
Kalau inilah yang dikatakan mabuk kapal terbang @ jet lag, itulah yang sedang cheq sue rasakan sekarang. Terasa macam di atas bot, dengan pukulan ombak  di segenap arah. Hari ni betul2 memeningkan dengan segala perkara dibuat serba tak kena. Nak menulis, menaip, berdiri, duduk serba salah rasanya. Maklumlah, pertama kali naik kapal terbang. Cheq sue ke mana? Adalah ke satu negara di luar Malaysia cuti hujung minggu lepas.. Nantilah cheq sue kongsikan segala pengalaman dengan kawan-kawan.
 
 
Terima kasih pada yang sudi bertandang ke blog cheq sue ni. InsyaAllah kita akan bertemu lagi... :) Wassalam
 
Stylish Thankyou

4 comments:

  1. Terimakasih atas perkongsian ini...

    ReplyDelete
  2. assalam cheq sue..acik pernah naik kapal terbang berenti je

    ReplyDelete
  3. Rehat dulu ye kak. Nanti tulis entri dan kongsi dengan kami.

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]