Wednesday, January 21, 2015

Maafkan Aku - Asfan Shah

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Layan lagu... 
Layan perasaan...
Sedap didengar...
Lirik yang sangat bermakna...


Sorry... I can't be perfect!




Maafkan Aku - Asfan Shah
 
Lama sudah kumencari bayang-bayangmu
Yang hilang bertahun-tahun yang makin reput
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Kulupakan cerita lama dan terus kembali

 

Maafkanlah aku
Bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa
Siapakah diri ini

 

Bila tiada lagi
Kusedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami
Cinta ini memerlukan kau dan aku

 

Tidak terdaya untukku menanggung rindu
Dan tidak terdaya aku melepaskanmu
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Kulupakan semua dan kembalilah

 

Maafkanlah aku
Bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa
Siapakah diri ini

 

Bila tiada lagi
Kusedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami
Cinta ini memerlukan kau dan aku


"Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau lapangkanlah dadaku, tenangkanlah fikiranku dan permudahkanlah segala urusanku.... Amin"

6 comments:

  1. Salam cheq sue.... hadiah GA dah dapat :) sini mmg lambat sbb posmen malas nk hantar jauh sgt dr bandar.. huhu.. tq sgt2 bagi ang pau kat harith.. terharu..

    http://qurrataaayun.blogspot.com/2015/01/hadiah-ga-cheq-sue-dan-ang-pau-buat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... takut sangat jika tak sampai sebab dah lama

      Delete
  2. salam cheq sue..hadiah GA dh dpt..tq sgt2..suka suka..~ berebut dgn mia..dia dh gantung kat beg sekolah dia hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... taku jugak kalau tak sampai...kot la posmen tak g hantar kan....

      Delete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]