Thursday, April 24, 2014

Pelbagai Pilihan Pakaian Bundle di Aziemart.com

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Saya ni bukanlah spesis yang suka membeli barangan online. Kalau sebut baju ke pakaian, saya agak susah nak dapat fix size, kalau beli memang kena oter bahagian kain, labuh baju dan tangan. Tak cukup inci katakan... Cuma baru-baru ni saya ada beli   inner heat-tech untuk tahan sejuk, jadi suka saya nak kongsikan dengan kawan2 semua...


Laman web ni saya jumpa ketika dok GOOGLE pasal nak beli wintercoat. Bila tengok-tengok di sini pun ada koleksi wintercoat dan pakaian untuk musim sejuk, jadi kalau sepadan dengan saiz bolehlah beli. Selain daripada pakaian musim sejuk, di sini juga ada dijual blous, pakaian kanak-kanak, pakaian lelaki, dan bermacam lagi. Kalau nak lebih jelas boleh klik je AZIEMART.COM

Baju yang saya beli

Walaupun koleksi pakaian ni adalah dalam ketegori bundle, namun ianya sudahpun dibasuh dan boleh dipakai terus. Kalau nak basuh lagi pun terpulanglah... *_*

Jika anda berkenan, boleh saja membuat pesanan atau bertanyaan di shout box laman web ataupun tanya sahaja di whatssap di nombor yang tertera di atas. Jika suka boleh juga like FB mereka 1st CLASS BUNDLE

1 comment:

  1. Jm pun x pernah beli online cam x puas x leh try pegang dan rasa jenis kain. Rm15 tu belum masuk cost posting kan tp klau ada winter coat yg murah2 nk try terjah lah. Tima kasih cheq sue kongsi info ni :-)

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]