Monday, May 23, 2011

Hampeh....

Sesi luahan hati...
Ibarat kata Izamir jangan buat N3 ketika sedang marah.
Tak...tak marah pun...cuma hangin sedikit je..
Betul...sikit je... tapi kalau membaking, mendeko, buat kueh ke  mesti tak jadik... Hu ha ha

Kenapa?

Meh nak citer siket...siket je...kang tak pepasal kes FB dolu berulang pulakk........ 

Sebab:
1. Ada orang kacau, mempertikai kerja AKU, orang yang tak tahu dok diam2 jangan nyibuk, 
aku tahu ape yang aku buat
2. Aku benci orang yang hipokrit, yang tak boleh menerima kesalahan, tau nak nampak kesalahan orang jerk... rasa nak muntahsssssss. Ape salahnya cakap baik-baik, mende bukan xleh bawak bincang, 
bukan xleh setel tapi nak jadikan masalah negara... S***n
3. Kali pertama dah ada tak kena, kali kedua ada lagi, masih nak katakan dia betul... cakap belit-belit macam maruku, 
oooohh doooooooooooooooooooonia
4. Kesimpulannya : alhamdulillah aku puasa, aku masih 
sabar lagi.... apa yang terbuku  sudah diperkata, 
lepas ni kira setel kay
5. Sorry, sekali aku dah benci, sampai bila aku tak suka
************************************************************

2 comments:

  1. ketam batu mengiring disini...

    sabar itu kunci kejayaan.. ^^

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]