Tuesday, July 31, 2012

Happy Buffday Mimi


 
 
Kek untuk Mimi, anak kepada ketua unit cheq sue yang tarikhnya sama iaitu 28 Julai. Buat dalam 1/2 adunan sekali dengan kek indulgence. Deconya pun guna whip cream Anchor. Tak dapat nak rasa sebab deco masa puasa. Harap2 tak ada masalah dari segi rasanya. Nampak macam ok aje rupanya. ^_^


 Untuk fillingnya pula cheq sue letakkan belen coklat putih untuk kek cheq sue dan juga filling blueberry.


 Choc sponge cake + FC & blueberry filling & FC + FC
 
Stylish Thankyou

4 comments:

Asyifa Mustaffa said...

wow..! syedapppp !!

Ardini Humaira said...

syedapnye kek mimi.. filling blueberry lak tu... nyummm :D

quinnie said...

sedapnya...kita suka kek ada filling ni...:)

kakbesah said...

hm, sedap nih, akk suke kalo kek tu dihias ngn wipping cream, lembuuut jer, best..hehe..