Friday, November 22, 2013

Buaian Berendoi Azma Azlim Decor

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Lari sikit dari n3 kebiasaan. Kali ni saya nak bercerita dan mempromosikan tentang Buaian Berendoi Azma Azlim Decor (BBAAD) yang diusahakan oleh anak saudara Mok Ja. Azma @ Along dah agak lama mengusahakan buaian berendoi ni bersama suaminya. Sesekali kalau saya ke rumah mereka, memang seronok melihat barang2 yang digunakan untuk decor berkenaan. Maklumlah, jiwa seni la katakan.

Sekarang ni dah menjadi satu trend barangkali apabila majlis cukur jambul atau akikah anak-anak dibuat secara besar-besaran dengan adanya buaian atau pelamin kecil. Kalau dulu cukup dengan si ayah yang mendukung anak-anak dan dibawa keliling ke arah jemputan yang sedang berselawat. Kali terakhir saya lihat majlis ni adalah semasa cukur jambul Maisarah lima tahun lalu.

Cerita tentang BBAAD ni, kalau ada sesiapa yang teringin nak buat majlis cukur jambul atau akikah anak, takpun ada nak rekemen pada kawan-kawan, bolehlah cuba-cuba jenguk laman web yang akan saya kongsikan nanti.


Antara gambar-gambar yang sempat saya ambil dari FB dan blog BBAAD. Saya memang suka dengan kerja tangan yang dihasilkan. Semuanya nampak menarik. Cute je nampak.


BBAAD juga ada menyediakan pakej tertentu yang boleh dipilih pelanggan. Tema pun ada bermacam-macam. Sebut je apa warna yang dimahukan, apa jenis buaian yang disukai In Sha Allah semuanya akan ditunaikan. Yang penting harganya berpatutan. Agak-agak nanti kalau saya nak buat pelamin akad nikah pun buleh jugak ye... mintak sponser!


Selain buaian dan bunga-bunga yang cantik tu, turut disertakan sekali adalah pencahayaan untuk menyerlahkan lagi dekorasi yang dibuat.


Kalau tidak mahu hiasan yang sarat, boleh juga request yang simple-simple.


Kalau dapat seperti yang di atas ni pun cantik jugak kan? Bukan setakat baby yang suka, mummy baby pun tersenyum sampai ke telinga dengan hiasan yang cantik begini.


Cerita tentang kejayaan BBAAD juga telah mendapat perhatian majalah Pa & Ma. Jika nak tahu sebarang aktiviti pemasangan atau contoh2 buaian yang telah dibuat, boleh skodeng di Facebook  atau SMS / WhatsApp 017 - 3052063 & 012 - 2945011 (Azma / Azlim).






Kalau nak tengok lebih lagi contoh dekorasi yang tekah dibuat, boleh juga berkunjung ke blognya di Buaian Berendoi Azma Azlim DecorDi situ ada banyak gambar yang boleh dipilih ataupun dijadikan contoh.


7 comments:

  1. cheq sue, nanti check email ya

    ReplyDelete
  2. salam cheq sue..

    kagum tengok..semuanya cantik2 belaka..

    ReplyDelete
  3. Ya ampunnn..cantiknye..sayang kak ina dah pencen..he he..

    ReplyDelete
  4. Assallamualaikum cheq sue..

    Cantik buai2 tu dihias ceria.. Ermm..mmg mnjadi tren pula skrg ni kan sesetengah org siap tempah or sewa buaian berhias ni utk majlis cuur jambul anaknya..

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah...bila semua puji tue kembang skit rasanya hehehe...thanks ceq sue sebab sudi buat entry buaian kitew yer *polopketatketat*

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]