Thursday, April 17, 2014

Ke Korea : Jom Travel Backpackers Concept

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 

Korea? Jommmm...

Kalau la sapa yang kenal saya, memang tahu tahap kegedikan saya nak ke sana. Sungguh, memang tak tipu! Tipu dosa tau! Serius speechless bila tengok orang backpacker ke Korea. Saya teringin sangat nak ke sana dengan cara ala-ala terjah ni.

Godek2 internet dan FB, terjumpa satu page ni. Yang geramnya ngapelah saya baru nampak...baru tahu... kalau tahu awal sikittttttt je boleh saya ikut dengan pakej diorang. Aishhh, geram sekali lagi. Tapi tak apalah, kalau ada rezeki tahun depan buleh join, sekarang saya nak kongsi dengan pembaca semua kot2 ada yang nak pergi dalam masa terdekat ni.
Jom Travel adalah sebuah program backpacker ke Seoul Korea dengan bajet yang rendah. Program ini banyak berjalan kaki & mengunakan pengangkutan awam seperti bas & subway. Program ini sesuai untuk golongan remaja dan dewasa yang suka berjalan kaki, happy go lucky, dan ceria. Program ini tidak sesuai untuk golongan yang tidak suka berjalan kaki dan menginginkan keselesaan 5 bintang. Program ini dijamin seronok dan berpuas hati.
 Kami juga menguruskan backpackers sambil belajar untuk sekolah, universiti dan kolej, business trip, bulan madu, dan  backpacker rakan sekerja.
Quote dari laman web Jom Travel. Memang jelas dan nyata.   Dah namanya pun backpacker, tak adanya nak selesa kat hotel 5 bintang kan...
Jika ada ke FB Jom Travel, sekarang tengah ada promosi bagi percutian ke Seoul pada tarikh 14-17 Ogos 2014. Apa lagi? Jom tengok pakejnya, jika berkenan dan berkenaan bolehlah pergi atau war-warkan pada kengkawan..

PAKEJ BAJET RENDAH!!! CEPAT DAFTAR SEGERA!!!!

Disebabkan ramai yang nak pakej yang PALING MURAH ke Seoul Korea, kami buka PAKEJ BAJET RENDAH, terbuka untuk PELAJAR IPTA YANG BAJET RENDAH KE SEOUL KOREA. Jangan risau, yang bukan pelajar IPTA pun boleh ikut pakej ni.

DESTINASI: Seoul Korea
TARIKH: 14 (Khamis) -17 (Ahad) OGOS 2014
Harga Pakej (All-in): RM1899/All-in
KONSEP: Backpacker

PAKEJ (All-in) TERMASUK:

> Tiket Penerbangan Air Asia
> Penginapan yang selesa.
> Kemudahan wifi, dapur, mesin basuh.
> Makanan halal disediakan.
> Pengangkutan & Subway.
> Tiket Lawatan.
> Pass & Bas ke Nami Island.
> Lawatan ke lokasi tempat menarik.
> Pemandu Pelancong

DAFTAR SEGERA SEBELUM TERLAMBAT!!! TEMPAT TERHAD

Untuk pertanyaan sila hubungi kami,

Talian Pejabat : 03-55697163
WhatsApp/Viber/LINE/KakoaTalk/sms/call : 017-6375235
Call/sms : 013-6431520
Jika anda nak tengok lebih lagi maklumat tentang percutian ni, bolehlah ke laman web JOM TRAVEL ataupun like sahaja FB JOM TRAVEL.

5 comments:

  1. Mcm best je...antara negara yg teringin nak pgi....ermmm...

    ReplyDelete
  2. murahhhhh siot. cheq sue g bilo? dah beli ko tiket & hotel semua, klu dok serius berbaloi2 g dgn durg ni.

    ReplyDelete
  3. Salam... sama la kita punya kegedikan nk ke korea..hahaha.. Alhamdulillah berjaya sampai sana dah last september. Dok sana 12 hari n spend 4K jer.. sangat berpuas hati. Saya pergi backpaking. semua buat sendri hasil google info n baca blog orang. Jemputlah datng blog saya. Tapi baru ada sikit entry seb baru start blogging.. ;-)
    Start blogging sb nak share experience ke korea... insya allah akan update secpat mungkin :-)
    ni blog saya zinziemeewah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. waaa... seronoknye boleh travel kan.. jom belajar cara untuk snap gambar cun ..tips ni boleh digunakan semasa travel tau..sangat menarik!
    http://uwantuget.sharethisstory.net/my-661510-8380?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]