Monday, April 30, 2012

Kobis Pelik? Tak Lah...



 
 
Pernah tengok kobis camni? Cheq sue 1st time nengok kat luar, kalau kat tv tu selalu la jugak nampak chef masak kobis gulung @ kobis lapis. 1 pokok tu memang besar kemain, agaknya 1 2 kilo boleh dapat. Mula2 ingat kobis ni terkena penyakit. Pelik jugak takkan kobis pun kena penyakit virus. Ish ish ish... Yang cheq sue nampak ni masa beramali di MARDI CH. Kalau ada kelapangan tu silalah berkunjung ke sana, boleh nengok bermacam-macam. Wassalam...
 


 
Note : Sila jangan termuntah melihat n3-n3 seterusnya... (^_^)

5 comments:

Nuwairani Ismail said...

cantik pulak kobis ni...mcm bunga. hehe

Cendana Kasih said...

salam cikgu..masa pegi CH dulu tak sempat nak ke mardi...insyaalah, lepas ni musti pegi...tp serik la nk ke Sg Palas plantation tu...adoiii... ngeri !!!

Liza said...

sekali tgk mmg macam pelik kan...takut pulak....hihihihi

Nieza said...

cantikla rupa kobis ni cheq su...1st time juga saya tgk ni:)

Mama2Q said...

agak2 kan, rasa dia macam kobis lain tak?