Tuesday, May 10, 2011

Saya Suka Ke Sekolah


Pagi tadi, bersempena dengan program PONTENG SIFAR yang sedang dalam perhatian sekarang, berlangsungnya satu pertandingan melukis poster untuk tingkatan 4 dan 5. Oleh kerana aku kat dalam kelas tu dari kol 7.30 sampai 10.10, maka dengan bangganya ingin jugak menunjukkan BAKAT YANG TIADA.... bukan ape...sebenarnya nak bagi motivasi siket dekat budak2 tu...deme bukan melukis pun, hanya tulis 'saya suka ke sekolah' je dan warna. x ke boring???
bila dah lukis ni, pinjam warna budak2 dan buat la sambil2...melukis ni memang satu terapi untuk melegakan stress (tapi aku tak stress ye... ke ke ke). walaupun kita tak pandai melukis, tak tahu bermain dengan warna, tak salahnya kita sekadar buat ikut suka hati... (orang bukan tahu masalah problem kite ye dak?)
seumur hidup aku, jarang dapat menghasilkan lukisan2 yang menarik, yang boleh buat orang terpesona... kalau kat sekolah dolu-dolu yang femesnya lukis buah-buahan la...paling terrer buat betik. heeeeeeeee kalau ingat2 semula memang kenangan terindah la... 
korang tengok gambar ni jangan gelak yeeee............. malu i.... :)

3 comments:

  1. Berbaju ungu tu cikgu lah ya:)

    ReplyDelete
  2. kak ixora : budak2 dah tanya jugak...kenapa yang tu kaler ungu...saya dengan kompidennye kata... tu pengawas pusat sumber.... :)

    nuni : untuk kenangan hari tua2 seksok lah ni...tunjuk ke anak cucu... ahakszzz

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]