Wednesday, August 3, 2011

Air Bandung Sayang Selasih

Assalamualaikum & salam sejahtera

Ala...setakat air bandung gini sape tak tahu buat? Cheq sue saja je nak berkongsi...bagi idea pada teman2... supaya xde la buat air bandung biasa tu aje...boleh juga dimasukkan biji selasih...bila minum tu buleh gigit2 biji selasih tu...
Jangan lupa cuba ya...


AIR BANDUNG SAYANG SELASIH
Sumber : Sendririan Berhad

- segelas air suam
- sedikit ais krim soda
- sedikit susu pekat
- 1 sudu kecil sirap ros
- 1 sudu kecil biji selasih (rendam seketika)

Cara-cara :
- bancuh semua bahan mengikut kemanisan dikehendaki
- masukkan ais kiub (cheq sue letak je kejap dalam peti ais)

6 comments:

  1. @H.J
    aikkk... kite bagi air dia nak gelas plok doh

    ReplyDelete
  2. salam.. nak air segelas.. hihihii..opps puasa..:)

    ReplyDelete
  3. - selasih yg x dpt gigit nti selit celah gigi...hihi

    ReplyDelete
  4. @AI
    kalau masuk semut pun kira2 macam selasih la jugak...

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]