Wednesday, August 31, 2011

Salam Lebaran Dari Cheq Sue

Assalamualaikum & salam sejahtera


Di kesempatan yang ada ni... Cheq Sue ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA & SALAM LEBARAN  kepada semua teman blogger yang banyak mengisi suka duka dan cerita ceriti dengan Cheq Sue sepanjang 5 bulan aktif berblog ni.

Walaupun kita hanya bersapa-sapa di alam maya, Cheq Sue sesangat menghargai persahabatan kita. Harapnya semoga ikatan ukhuwwah ini akan berkekalan selamanya. Jika ada silap dan salah, ada terkasar bahasa terpesong makna Cheq Sue pohon seribu kemaafan semoga tiada yang terkesan di hati. Sebagai insan biasa Cheq Sue pasti tak pernah terlepas dari segala dugaan ini...

Kepada yang ingin balik kampung tu, jangan lupa berhati2 di jalan raya, pastikan segalanya telah diperiksa. Cheq Sue doakan semoga kita semua akan selamat beraya bersama keluarga masing-masing.. InsyaAllah

Untuk kawan2 semua, sudi2kanlah mengambil kad raya yang tidak sepertinya ini... Jangan segan2 menggantungnya di rumah masing2 ya... Walaupun tak setanding dengan yang lain, ini adalah hasil kerastangan Cheq Sue sendiri mengodek2 kat photoshop... Next raya kita bikin cantik2 lagi ya!!!



11 comments:

SoLy SoLicious said...

selamat hari raya jugak :)

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum cheq sue...
Salam Aidilfitri juga buat cheq sue... jika ada salah n silap akak.. mohon d maafkan yer cheq sue..

nuwairani ismail said...

selamat hari raya juga buat cheqsue....maaf kalo terguris dgn kata2, gurau senda yang tak disengajakan tu ye!

Along Maklong said...

selamat hari raya.. maaf zahir batin dari makong juga..

Sunah Sakura said...

selamat hari raya akak!

quinnie said...

selamat hari raya aidilfitri jugak buat sue sekeluarga....saya pun nak mintak maaf jugak kalau ada terkasar bahasa masa kita berblog ni kan....hati2 bawak kereta balik kg nanti ye...:)

AI said...

- selamat hari raya cheq sue...
- nti kite ambik kad tu yer...

KuNanGKuNanG said...

Selamat hari raya cheq sue...mohon maaf jg kalau ada salah silap ye..:)

AZLITA AZIZ said...

SELAMAT HARI RAYA
Maaf Zahir dan Batin

Dari
Azlita
Masam Manis

LuN@_aiDi said...

Selamat Hari Raya cheq sue ^^_
Maaf Zahir & Batin andai ada TERSilap kata..(:

IXORAROXI said...

Salam aidilfitri CheqSu...wahhhh cuti panjang ya