Sunday, September 25, 2011

Tengok Dia...Takde Masalah Ape Pown!!

Assalamualaikum & salam sejahtera


'Nama saya Ayub. Saya sangat suka bila cheq su ambil gambar saya'

Itu barangkali kata2 yang ingin diucapkan oleh si kecil ini. Baru siap mengunyah biskut bersulamkan teh O (petang semalam)...kelihatannya sangat gembira dan ceria di saat matanya terpandang kamera dan terus mengukir tawa untuk diabadikan.

Best kan jadik kanak2 ribena ni. Tak perlu pikir nak masak ape...nak kejar deadline keje...nak carik duit... nak jaga hati orang...haishhhh macam2 la. Hidupnya senang je, bila lapar nanges...dalam apa jua keadaan pun emak dan ayah memang akan memberi sepenuh perhatian terhadapnya. Kite? Tetibe jeles ngan kanak2 ni. Hu ha ha ha...

Kalau nengok ke kanak2 ni tenang aje rasa. Wajah suci nan ceria, hilang segala masalah dunia. X ada masa nak berduka lara. Moral of the story : cepat2 la kawen & dapat anak! Wassalam...

** n3 ke laut di pagi Ahad

6 comments:

IMANSHAH said...

zamn kecik saya xda gambo pun

Cheq Sue said...

@IMANSHAH

zaman "KITA" mana ada kamera2 ni...cheq sue pun xde...tp igt la dulu kecik2 muka cam beskut meri.. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nuwairani ismail said...

kite pon suke amik gmbr budak

Cheq Sue said...

@nuwairani ismail

jiwa penuh kasih sayang la katakan...suka sgt2..

AI said...

- hepi je ayub...suke nengok...

Cheq Sue said...

@AI

ayub ni adik aisyah al...