Tuesday, September 20, 2011

.........

Assalamualaikum & salam sejahtera

Hari ini...pagi, petang dan malam ni, entah kenapa ya perasaan bagai tiada di sini. Suasana terang, tetapi aku bagaikan tersesat di dalamnya. Hari ini sudah semakin sampai ke penghujung tetapi aku hanya tertawa untuk menutup duka. Apa yang melanda diriku sebenarnya? Dari pagi makannya tak kena...rasanya semua ke laut. Balik masak semua pun entah apa-apa... Makaroni goreng = hampeh. Bahulu ros = Failed. 
Apa sudah jadi?

Pada saat2 begini aku ingin berteriak kepada langit....menangis di dalam deru hujan...paling tidak pun aku ingin mengatur langkah tidak berhaluan. Membiar diri ini bersatu dalam kedinginan dan kekelaman malam, agar dibawa pergi sejauh-jauh perasaan yang tidak enak di hati.

Ya Allah Ya Tuhanku, aku mengharap belas dariMu...

3 comments:

  1. Salam pagi cheq. Biasalah tu. Life is full of ups and downs. It will be monotonous if you have no adventures at all. Ceria... Tadah tangan and look up at the almighty. You are in HIS good hands.

    ReplyDelete
  2. kak sue.. nape nihh.. skrg musim cikgu2 berdukacita ye kak? anak murid nakal sgt ke, sbb cikgu2 kt sekolah x supportive? semoga ceria2 selalu ye kak..

    ReplyDelete
  3. - cheq sue...sedih la...nani pon dah senyap je tu...ni cheq sue pulak...jgn la dibiarkan hati yg rawan tu...doa kami semua utk cheq sue moga sentiasa sihat dan bahagia hendaknye...ameen...

    ReplyDelete

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]