Monday, October 31, 2011

Peserta GA, Resepi Pilihan & Pemenang

Assalamualaikum & salam sejahtera

Alhamdulillah...tamatlah sudah 1st Anniversary GA yang cheq sue anjurkan. Dengan penyertaan seramai 9 orang (tq so much) dan resepi sebanyak 10 diutarakan oleh para peserta. 1 dah cuba, menghitung hari la pulak ye nak cuba 9 yang lain lagi tu. Agak2 resepi mana yang paling sedap?

Untuk 5 pemenang tu cheq sue akan buat cabutan, sebab peserta pun x ramai. Hadiah pun dah ada...harap2 dapat pos sebelum balik cuti raya haji ni. Tapi kalau kata x sempat harap pemenang tu sabar ye...

  1. Tun telani - Cookie 'n' Cream Aiskrim
  2. Nani - Kek Gula Hangus (Widad) 
  3. Mieza - Marble Cheese Brownie 
  4. Yana - Kuzi Ayam
  5. Ira - Nasi Ayam Penyet
  6. Zuraida - Jelly Kelapa
  7. CB Biskut Strawberri / Tart Strawberri @ Daging Dendeng Masak Merah
  8. Ucu Faridah - Mee Kasar  Di Goreng Lembut 
  9. Nieda - Bingka Roti Berlauk
Jom tengok siapa yang bertuah dipilih oleh cheq sue...





Tapi yang 4 x tercabut namanya tu pun, jangan risau, cheq sue nak bagi sedikit cenderahati kepada anda2 semua. Jadi 9 yang menyertai GA akan mendapat buah tangan daripada cheq sue. So, sila emailkan nama & alamat anda ke kemren0104@yahoo.com ye.... Wassalam..

10 comments:

tun_telani said...

kak sue!!! tun agak dah.. kalau cabutan bertuah ni, mmg susah nk dpt! hehe.. tun satu family mmg susah nk dpt cabutan bertuah ;p tp ada hadiah jugak! weee... tq ^^

Wanieyra said...

Salam Sue....

Pagi-pagi buka blog dah ada berita gembira, tersenyum lebar kita..hihihihi. Kira bertuah jugalah kita ni ye.....

Terima kasih banyak ye

nuwairani ismail said...

pepagi lagi dah dapat berita gembira...tenkiu2 cheqsue! muuah! hihih

chikadakbiru said...

alhamdulillahh...masuk g.a pun saje sonok2...tp kalau dh bertuah...itu la namanye rezeki :))

quinnie said...

wah seronoknya dpt hadiah..nyesal pulak tak join..huhuhu..lain kali nekad nak join...hahahhaha

Mieza said...

cheq sue..bila nak cabut undi tu kan cabut nama mieza tau hehee

kalau bertuah mieza gumbira kalau tak bertuah mieza cuba lagi di GA cheq sue yg akan datang :)

Yana Shaiful said...

namaku slalu xbertuah hikhik.. tp dpt gak hadiah..sukanyaa..tq Cheq Sue.. nnt bt GA lg ek..:=)

Zack Zachoes said...

sori cheq sue tak dpt masuk, dapur dh tutup buat sementara waktu. huhuhu.. nnt2 buatlah pertandingan lg ek, best dpt main game cmni ;)

Zuraida Rahim said...

Wah x sangka bertuah.... hehehehe... baru sempat bukak blog tgk2 ada berita gumbira.. TQ cheqsue..

Nieda said...

Salam . Nak tinggal detail.
HASNIDAR BT RAMLY
LOT 5550 KUBU GAJAH, 34130 SELAMA, PERAK.

017 5179395