Thursday, June 23, 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG


Haipp....menjoin segmen en ben lagik...sesape nak tgk jugak moh lihat kat sinih
Hah... blog sape aku nak hack?

1. Blog main masak-masak


Apsal?
- kat blog ni lah memula aku belajar nak berblog (sape tak kenal DTS-CMG....)
- ghaso cam dah kenal bertaun2 dengan tuan tanah blog nih, sape tak kenal Cek Mat Gebu...
- setiap ape yang dia masak tu betul2 menggoda hati wanitaku... cara dia persembahkan masakannya... cara dia bagi penerangan....4 sure aku xleh nak capai tahap sepertinya itu... rasa2 kalau dok seblah chef wan pun setaraf kan...
- aku cukup kagum dengan cara dia membangunkan blognye...cara dia berinteraksi, bila baca tu macam dia ade je kat depan tengah dok memasak...
- ape yang aku nak cakap kat die?
"Cek Mat, u really inspired me!"


2. Blog lelain


- serius cakap... blog budak Jiji ni memang sempoi
- cara penyampaian dia memang selamba tapi banyak maksudnya
- apa yang dia tulis sesuai kalau nak menegur atau memotivasi seseorang
- agak2 dia ni ostat kan?
- aku cukup kagum dengan kelimpahan ideanya yang sentiasa ada apdate terbaharu, tak jemu nak baca
- satu je aku nak cakap kat dia...
"GOMO KELATE GOMO"

* yang tak tersenarai tu jangan terkecik ati lak yerrrr.... 

(^___+___^)




No comments:

Post a Comment

[Terima kasih kerana sudi menitipkan komen. Maaf seandainya saya tidak dapat membalas atau berkunjung ke blog anda...]