Thursday, July 28, 2011

Happy Birthday Cheq Sue!

Assalamualaikum & salam sejahtera

"Senyum...tak perlu kata apa-apa...."

Hari ini, genaplah umur cheq sue 31 tahun.... menjawab pertanyaan beberapa teman blogger yang tertanya-tanya... Tanggal 28 Julai 1980 bersamaan dengan 15 Ramadhan 1400, cheq sue selamat dilahirkan pada jam 10:55 pagi oleh ibuku pada umurnya 25 tahun. Lahir bulan puasa?Aduuhhhh...kesian ibuku terpaksa mengganti puasa selama setengah bulan...

Akhirnya tanggal '0' itu dilepasi juga... dengan harapan sihat sejahtera sentiasa, dilimpahi rahmat Tuhan selamanya. Cheq sue tidak mengharapkan banyak perkara, cukuplah jika kehidupan ini tenang-tenang aje laluannya... dan semoga Allah akan terus memantapkan iman cheq sue dan memelihara peribadi cheq sue sebagai seorang anak, wanita, guru dan hambaNya... InsyaAllah..

Haaaa.... agak2 siapa kakak siapa adik ya???

32 comments:

cheq da said...

selamat hari lahir........semoga panjang umur dan murah rezeki sokmo...

Cheq Sue said...

@cheq da
cheq da komen kat sebelah cheq sue :)
tq dear

AI said...

- selamat hari lahir cheq sue...moga selamat sentiasa dlm lindungan Allah...dannnn moga cepat ditemukan jodoh...ameennnn...

cik cek said...

Selamat Hari Lahir Cheq Sue...

Doa kak cek ...Cheq Sue happy...sihat sejahtera...bahagia bersama keluarga juga teman2....dan sentiasa menjadi insan cemerlang....Insyaallah....

Liza said...

selamat hari jadi...selamat hari jadi...selamat hari jadi cheq Sue...selamat hari jadi...huuuuhhh tiup lilin tu Cheq Sue..hehehe
Liza doakan cheq Sue pjg umur, murah rezeki dan sentiasa dipermudahkan segala urusan...Amin

SoLy SoLicious said...

Selamat ulang tahun kelahiran ^____^

HaSue said...

awat tak habaq kita sebaya..jadinya sebaya juga laa dengan Izahdaut tu..hehe..aritu tanya sbb cheq sue bhskan diri kak izah..ehehe..dia lg muda kot?(izah,sila perasan.) Tapi biasa laa kan dunia tenet ni kan..kdg2 kite x tau umoq main belasah je panggey kak ..saje,tanya2 je aritu.jgn marah naa..*awat cheq tiba2 ckp penang ni

"Happy Birthday Cheq Sue..
Semoga berbahagia selalu n dimurahkan rezeki(dpt anak ramai)
dan sipanjangkan usia serta dipermudahkan segala urusan dunia akhirat..aminn"

Cheq Sue said...

@AI
TQ AL...semoga sepat kawen eh...

Cheq Sue said...

@cik cek
tq kak cek...begitulah hendaknya doa kita semua

Cheq Sue said...

@Liza
tq liza.. pagi tadi dah tiup lilin dah.. suprise party

Cheq Sue said...

@SoLy SoLicious
tq soly..

Cheq Sue said...

@HaSue
sue...tq..
memula dah agak izah tu sebaya...tapi tak kompom... hang dan mas dan kompom so xde akak2 bagai seyhh...

Kak Rosaliza said...

Assalam selamat hari lahir, semoga apa yg dihajati akkn tercapai tahun ini

Cheq Sue said...

@Kak Rosaliza
tq kak rosa... insyaAllah begitulah harapannya

Zaliedana said...

Assalam kak sue,ecece..Kiranya Ct nih adik lagi lah,hehe..Selamat hari lahir ya,moga apa yg didoakan di makbulkan Tuhan,Murah rezeki,Dipanjangkan usia n hepi hepi selalu..Pstt amboi siap tunjuk surat beranak no..

Ida,Japan said...

Hepi birthday sue....semoga hari2 yg mendatang lebih bermakna buat sue..sue ore kelate kaa..sama la ngan k'ida

Cheq Sue said...

@Zaliedana
Macam dah tua aje bila dipanggil akak nih....
** CT...surat beranak tu bukti okeh...

Cheq Sue said...

@Ida,Japan
tq..tq... sekapal la kita k'ida.

izahdaut said...

woooo sama sebaya ye kite.. hahahhaa... gitu ler adat berblog ni kan. bukannya ite tau pun. pakat2 rasa je... agak2 anak dah sekolah ramai tu, gamaknya kakak la kan. rupanya sebaya aje.. mcm si hasue tu la, nasib baik tak panggil makcik.. hahaha,,, marah sue!!

apa pun slamat hari lahir.semoga dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu hendaknya. amin..

Cheq Sue said...

@izahdaut
tq izah... tapi masih rasa muda lagi ni sebab belom kawen-kawen.... :)

Mama Hawa/Mama Nani said...

Happy Birthday Cheq Sue... hahaha muda lagi ruper nyer adik mama nih :)
Semoga happy2 selalu :D

Cheq Sue said...

@Mama Hawa/Mama Nani
tq mama... umur je dah banyak, jiwa muda lagi...

nuwairani ismail said...

happy birthday cheqsue...semoga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan segala urusan, hidup sentiasa dalam keberkatan... mak kite pon bersalin nak dekat time pose jugak...lagi kesian sebab lagi dua minggu nak pose...kene mengganti sebulan tu...huhuh....

Cheq Sue said...

@nuwairani ismail
Tq... kalau sebulan kena ganti...lagi kesian tu nani...

LuN@_aiDi said...

Happy Birthday cheq sue^____^ semoga cheq sue sentiasa didalam lindungan rahmat daripada NYA.. ameen..

Cheq Sue said...

@LuN@_aiDi
tq luna...
**semoga hajat nak ke australia tercapai satu hari nanti... (*_*)

IXORAROXI said...

Selamat ulangtahun kelahiran Cheq Su..Salam ramadhan juga buat Cheq Su
Mohon maaf kalau ada komen2 akak yang menyinggung ya

Cheq Sue said...

@IXORAROXI
tq kak xora.. salam ramadhan untuk akak jugak...
setakat ni alhamdulillah xde masalah dengan komen2 akak tu...jangan risau ya!

Juwita Jamaludin said...

salam sue.. kita sebaya.. hihihiihi selamat hari jadi yek moga gembira dan diberkati allah selalu

Cheq Sue said...

@Juwita Jamaludin
TQ ita... dah agak dah...sebab tu bahasakan dengan nama je... :)

Diana @ Melley Mey said...

huhuu akak datang lewat... maaf tau cheq sue..
selamat ulang tahun yg ke 31 cheq sue.. Moga d panjang kan umur.. sihat tubuh badan... d murahkan rezeki.. berjaya selalu serta d rahmati Allah S.W T.. Amin..

Cheq Sue said...

@Diana @ Melley Mey
tq akak cantik... xpelah akak lewat pun...xde hal lah.. :)