Wednesday, July 27, 2011

WW : Dah Kena Bungkus Pun Senyum Lagi

10 comments:

cucu umie said...

ini mesti time dekat sekolah ad paktikal pasal bnda inikan..hehe

Cheq Sue said...

@cucu umie
haa ah... nak tergelak tgk budak tu...tak siyes langsung

H.J said...

budak ingat dia nk jadi pocong ke apa?haha

Cheq Sue said...

@H.J
dia tak pernah pukul gambar ni HJ...tu dia sukow

cik cek said...

Cheq Sue...

Ni sesi belajar kapan dan sembayang jenazah ke kat sek...tapi kelakonya leh senyum2 lak..he he...takut ke gelihati tu....:)

Cheq Sue said...

@cik cek
tah la bdk2 ni cik cek... nak kena bungkus tu yang tergelak tu..

Ida,Japan said...

sue...baru pagi ni akak berani jenguk blog sue..mlm tadi dh mlm sgt...tgk dr jauh dh .....baik tak yah terjah dulu, pagi ni baru berani..laaaa....org jer kt dlm tuuu...

Cheq Sue said...

@Ida,Japan
ramai jugak yang tertipu dengan gambar ni... :)

AI said...

- wahhh...mayat tersenyum...ekeke

Cheq Sue said...

@AI
mati dalam imannnnn....