Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan... Bagaimana Blogger Masakan Berblog Di Bulan Puasa?

Assalamualaikum & salam sejahtera...


Alhamdulillah masih dipanjangkan usia dan bertemu kembali dengan keberkatan Ramadhan. Bersyukur sgt2 walaupun hanya dapat bersahur pada hari pertama di kampung dengan keluarga...kalau sendirian agak sebak nak bersahur... sudahnya hanya minum air mineral dari atas katil! Tapi yang sedihnya terpaksa balik ke CH esok...nampaknya kena beli aje menu berbuka... (-_-).  So untuk kawan2ku sekalian.. SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK... Jangan ponteng2 tau...

Hari ni seharian berpoya-poya di Kay Bee...ramainya umat manusia bershopping-shopping, agaknya menyediakan kelengkapan berhari raya... he he he... maklumla xmau bersesak & bersusah di akhir nanti....

Tahun ni...pertama kali berblog di bulan puasa.  Sejak semalam soalan ni terngiang2 di telinga... bagai mana agaknya blogger masakan berblog di bulan puasa? Adakah dia akan tayang menu masakan paling tidak 2 / 3 kali sehari? Atau menutup dapur macam Kak Diana Skyblue? Atau ape cerita yang akan ditayangkan? Mmmmmmm cane ye? Cer jawab sket...

JOM TERAWIH....

5 comments:

solomolo said...

Salam Ramadhan & Selamat Menunaikan Ibadah Puasa...

Citarasa Rinduan said...

salam ramadhan utk cheq sue sklrg.
ayu mungkin akan sibuk..
maklumlah perniaga makanan...

Juwita Jamaludin said...

salam sue.. selamat berpuasa... biasa je sue.. ada cerita masak dishare kalau tak de share apa2 yang manfaat.. insyaAllah

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum cheq sue...
selamat berpuasa... ermm.. a'aa akak mmg dah tutup dapur dah... x memasak sebulan tuk berbuka... mungkin kalau ada yang hendak d kongsikan bersama tu.. Insyaallah akan ada juga ler entri baru.. kalau x memang cuti sebulan ler nmpk gaya nya

KuNanGKuNanG said...

slmt berpuasa...jom beli juadah sesama nanti..he3